Thursday, February 18, 2010

Flori, filme, fete si baieti

he he he ... uite ca ne si cultivam cum zic prietenii ... am fost la "Flori, filme, fete si baieti" ... si da am ras ... si m-am si ragasit ... sentiment naspa ... sau placut ... nu imi dau seama ... dar mi-a placut ...

"Flori, filme, fete sau baieti e o piesă despre atatia dintre noi care confunda febra sexuala cu iubirea. E o privire ironica asupra adolescentei perpetue în care traieste omul de azi, care isi impinge varsta maturizarii undeva spre pensie. O abordare comica a cliseizarii existentei noastre de zi cu zi.” Vlad Massaci


Un alt lucru ce mi-a placut si mi-a adus un zambet pe fata ... este melodia de mai jos ... care o pun cu dedicatie :) .... cine stie sa o asculte o asculta ...

Azi iti voi spune ceva
Ceva ce nu a auzit nimeni,niciodata
O sa te cant,un cant descant


No comments:

Post a Comment