Tuesday, February 16, 2010

... babe!

Incep asa, nu vad alt inceput ... asta ne-a caracterizat, ne caracterizeaza si ne va caracteriza ... suntem diferiti ... suntem nebuni .. suntem hadicapati ... a fost / este / va fi nebunia noastra!

"I'd live a thousand lifetimes
To find a soul like yours
A soul so pure, a soul so brave
An angel who takes my breath away
I want to live with you forever
My passion knows no bounds
I want to shield you from all evil
Protect this love we found
Love me with your spirit
Promise we'll never part
We aren't the same as others
We are forever lovers..."


Mda cunosc un babe cam asa ... copilaros, tembel, rebel ... dar ... prea imatur pentru a intelege ca unele lucruri ... isi varsa furia, nervii, starile pe cei dragi apropiati ... nu tine cont!
Mai aiurea este ca atunci cand nu poate obtine ceva, cand nu are ce vrea ea ... de ciuda strica sau incearca sa strice ... rabufneste ... jigneste ... arunca cu tot ce prinde ... si aici greseste!
Nu e bine a strica ce s-a cladit in timp ... nu cauta defecte daca nu sunt ... nu iti inchipui defecte daca nu sunt ... nu fa altuia ce tie nu iti place ...
Nu lua ce scriu aici ca pe o judecata ... ca pe o cearta ... accepta ca te vad asa ... daca ma insel ... daca gresesc ... e vina mea ... le stiu si eu pe ale mele ... nu lua exact cum scrie ... citeste printre randuri ...



Acum ca s-au zis atatea intre noi ... imi pastrez o invatatura de acasa "mama m-a invatat sa fiu baiat cu bun simt" ... si nu o zic ca am zis-o cuiva ... o zic ca asa vreau sa fiu pana la capat ... pentru ca as putea sa reprosez multe ... sa iti insir chestii lame facute ... nu caut defecte ci incerc sa inteleg ce inseamna distanta ... dorinta de a face ceva acolo ... si sa inteleg o vorba de a ta " all people are dumb when they fall in love "
Acum te gandesti ce se intampla ... o sa fiu acolo ... undeva ... in spate ... o sa zbor nu la fel de aproape ... poate nici foarte departe ... o sa imi caut cuib in alata parte ... poate acum, poate mai incolo ... momentan vreau sa am lumea mea ... zbuciumata, plina de defecte si contraste incandescente ... vreau sa vina primavara sa zbor sus cat mai sus sa nu mai am limite norii cenusii ... as fi zburat si cu tine ... dar parca ti-am mai zis ... eu sunt corb ...nu Joker, nu batman ...
Am vorbit multe ca fecem impreuna ... am zis ca o fie o nebunie a noastra ... ai inecat nebunia ... nu si pe mine ... desi sincer asta am crezut ca vrei ... ai mai disparut tu si alta data cand ai crezut ca iti gasesti linistea ... dar tot aici te-ai intors ... aici m-ai gasit ... aici m-ai intalnit ...
Te cert si te voi certa mereu ... sunt mai mare ... sunt mai nebun ... dar cum esti tu acolo ... cum ai fost tu acolo ... mereu ti-am vrut binele neconditionat!
Unul langa altul ... stim cum suntem ... la distanta ... am putea fi la fel ... dar nu ...
Era sa uit ... nu toate sunt ca mine ... desi incerc sa impun asta ... dar nici ca tine nu sunt ... se fac compromisuri ... "why settle for less" pai uite ca asa am stabilit ... ca era vorba sa ne omoram ficatii pana la Pasti ( mai exact 1 luna jumate ramasa) ... dupa vedeam noi ... cum iti ziceam daca nu lupti pentru ceva nu o sa ai!
Asta este ce iti las acum ...




Cunosc insa si un alt tip de babe ... o femeie matura ... impunatoare ... cu ochi fermecatori ... o femeie care stie ce vrea de la viata ... o femeie libera ... dar ... da cam slaba in fata copilului care papa tot timpul ciucalata ... o sa creasca o sa isi dea seama ca asa trebuie sa raman ... femeie.

Stie sa sa imi zambeasca stie sa ma tina in brate sa ma alinte ... sa imi spuna cand gresesc si unde ... stie sa aduca linistea ... stie sa gateasca (musaca :P ) ... stie ceea ce vreau ...




A se citi ca acolo unde am lasat "..." as mai putea zice dar se intelege de la sine! Sper ca am fost destul de clar in ce am vrut sa exprim! Poate o sa mai continui ... sa umplu "..." sau sa adaug lucruri noi!

1 comment:

  1. Ceea ce face teribila aceasta lume este faptul ca nu toti cauta fericirea cu aceeasi pasiune cu care îi împiedica pe ceilalti sa fie fericiti

    ReplyDelete