Saturday, February 13, 2010

... 13 ... 14 .... si ce o mai fi

mda 13( 3 luni) si nici o discutie ... o fuga si o tacere deranjanta de data asta ... joaca parca nu mai are acelasi farmec ... cand totul era ok ... incepusem sa ii inteleg felul si sa ii ofer sprijinul necesar ... cum puteam la 2000 de km ... dar ea nu intelege si fuge si lasa niste versuri dragutze in urma:

Hello my love
It's getting cold on this island
I'm sad alone
I'm so sad on my own
The truth is
We were much too young
Now I'm looking for you
Or anyone like you

We said goodbye
With the smile on our faces
Now you're alone
You're so sad on your own
The truth is
We run out of time
Now you’re looking for me
Or anyone like me



14 ... asa numita zi a indragostitilor ... minunat ... eu singur aici ... ea singura acolo ... si nu ii las aceleasi versuri ... ii las o poza cu cadoul insimnifiant ce mia facut cu ochiul...



... si ce o mai fi... taceri, fugi si nu stiu ... dar sunt lucruri care ... nici mie nici iei ... nu fac bine ... ceva lipsa de respect ce vad in atitudinea ei ( si da asta vad ... imi pare rau ca nu mai vad fun-ul sau nevoile tale de exteriorizare) ... da as prefera o discutie un sincer bai am nevoie de liniste ... bai nu imi este ok( dar stiu astea) ... e greu departe acolo ... am trecut prin asa ceva ... numai ca eu nu am avut pe cineva sa ma inteleaga ... sa stea sa vb cu mine ... sa spuna lasa o sa fie bine!

1 comment:

  1. - cuvantul "insimnifiant" nu exista
    - fun-ul si nevoia mea de interiorizare - daca ma exteriorizam ziceai ca-s cicalitoare s.a.m.d.
    - tu preferi discutie, eu nu prefer discutie
    - nu ai trecut prin asa ceva! asta incepe sa ma scoata din sarite, stop relating to me ca nu ai cu ce, e o situatie diferita total
    - nici tu nu ma intelegi, nu te am doar pe tine cum suna din ce zici
    - poate nu-mi ajunge "las' ca o sa fie bine"; asta-i o expresie pe care o spui cand nu ai nimic palpabil - nu de asta am eu nevoie, spre deosebire de tine. Din contra.

    ReplyDelete