Saturday, February 20, 2010

Flori, filme, fete sau baieti (2)


Bai legat de ale mele copilarii cand m-am dus la piesa de teatru ... m-am tot gandit despre ce o sa fie vorba ... nu am citit nimic despre nici macar prezentarea de pe site-ul celor de la teatrul Act ... am vrut sa fie ceva, ceva ce sa ma surprinda...

Si drept urmare ... cu cele intamplate in ultimul timp si la cat de natarau eram eu cand eram mic ... relatez o povestioara :)

Avea baiatul vreo 3 anisori asa ... ca mai multi nu avea de unde ... si se duce cu mama lui la cumparaturi ... fiind in perioada comunista ... nu am mers in Cora sau cine stie ce mare hypermarket ... ci in complexul cartierului in care locuiesc :)

Ajunsi acolo ... mama o femeie minunata ... incearca sa incante tzancul cu diverse ... si la un moment dat ne oprim langa niste bibelouri care aveau forme de diverse animale...

Mama: Ce pare ai daca luam 2 iepurasi?
Eu: Nu!!! ... si foarte incrunatat ...
Mama: Dar ce au? Sunt frumosi :) ... cu un zambet pe fata, ne stiind ce urmeaza ...
Eu: Nu!!! si in urmatoarea secunda un iepuras era intins pe jos facut tzandari :) ...
Eu: Eu vreau un ursulet!

Dreprt urmare acum am in vitrina 2 iepurasi si 2 ursuleti ... cand ma uit la ei ma bufneste un ras copios ...

Asa sunt copii cand sunt mici ... vor doar anumite lucruri fara compromisuri, fara angajamente ... dar numai cand sunt mici :)

Morala: Cand esti mic iti sunt permise multe lucruri ... chiar daca exprimi intr-un mod greisit parerea ... poate ti-ar fi permise si acum dar asteptarile sunt altele de la tine :) ...

No comments:

Post a Comment