Tuesday, January 5, 2010

that`s m`babe

Da asa esti tu plina surprize, temeri si frici! Te stiu, te cunosc, te simt ... suna ciudat si pentru mine ... dar se intampla!
Iti inteleg fiecare zambest larg, suras prostesc, criza de personalitate, temere de necunoscut ... si mai stiu ceva ... acel AS(carte tehnica) de care iti povesteam de dimineata, care il tin, si va ramane al meu si numai al meu!



"Nu striga nimanui "ratacitule", fara a fi gata a-l aduce pe drumul cel drept!" - Nicolae Iorga.
Asta am citit in seara cand ti-am zis ca nu e ceva ok cu tine ... si se pare ca am inteles-o mai bine ca oricine! Desi in trecut am facut greseala de a striga fara a fi pregatit sa fac ceva! Nu o lua exact cum este scrisa citeste mai departe de ea!

Si da stiu drumul nu sa oprit aici!

Si mai stiu altceva!



Asa te vreau copilul soarelui ... zambind!

No comments:

Post a Comment