Thursday, January 28, 2010

...



Nu Ioana nu e vina mea ca nu vrei sa vorbim … ca imi cer sa iti zic sincer ce si cum simt … ca nu intelegi ceea ce zic … ti-am mai zis nu citi motamo ce scriu ce zic …
ce sa inteleg din ce ai zis? ce sa inteleg din vorbele alea dulci … ca au fost vorbe in vant? … sa revin la ce credeam odata … adica in fapte nu in vorbe … ai zis sa avem incredere … in ce sa am incredere … in faptu ca tie daca nu imi convine ceva fugi, nu discuti nu asculti … crezi ca ce faci este cel mai bine … e uite ca nu este chiar asa …
o sa fugi o sa te sperii … stiu … asa esti tu … dar cu ce te ajuta … iar acelasi gust amar … ceva nereusit … ceva ce a ramas in coada de peste … ceva palpabil nu ai … poze … pozele nu vorbesc … 6 zile … au fost … si iti vei aminti de ele doar in serile de Craciun …
zambetele strambaturile … nu o sa le mai vezi nici macar virtual … caciula dupa uachi … probabil tot acolo o sa ramana … sau poate nici nu o sa o mai ai …

doi ani de povesti interminabile … se duc si ele … ramai cu log-uri … dar degeaba … sunt cuvinte ce au fost scrise … si da raman acolo … dar unele nu le ai … unele nu le mai am nici eu … cu timpul s-au pierdut … se pierd … vorba aia timpul … dusmanul nostru … si inca unul disntanta

dar am zis 2 lucruri
1) Love Is Like The Wind – You Can’t See It, But You Can Feel It!!! si da este copiata … A walk to remember (me)
2) cat esti mai depaste cu atat sunt mai aproape … asta e a mea si numai a mea … si este pentru tine si numai pentru tine … din sufletul meu de handicapat…

i hate jo black

1 comment:

  1. 1. eu nu am zis ca-i vina cuiva pentru ceva anume
    2. e wrong sa ask sa-mi spui sincer ce simti?
    3. nici eu nu prea mai inteleg mare lucru, decat ca fapte... fapte?!? a fact is the distance between us
    4. nu am zis ca-i cel mai bine cum fac eu
    5. foarte bine spus; exact: ceva palpabil nu am! cu caciula cu tot! sau mult mai bine zis fara...

    ReplyDelete