Monday, July 19, 2010

... prosti suntem ....


pentru acest post cred ca o sa fiu criticat de fff multa lume ... dar este parerea mea :) ... si anume ... ca romanii sunt prosti.
de ce zic asta ... pentru ca in 21 decembrie 1989 ... cand Ceausescu zicea ca ne mareste salariile ... l-am impuscat! si nici nu traim mai bine! ci din contra chiar mai rau ...
somaj cat cuprinde ...
snobi la toate colturile ...
guvernul de fura pe fata si se cearta de fatada!
bani intra in tara pentru diguri si baraje ... dar nu sunt folositi ca deh ... interesele politice fac acest lucru posibil ... iar saracii oameni ... sunt maturati de ape ... pacat!




la 20 de ani dupa ... se mareste TVA-ul cu 5% ... iar la bugetari se iau 25%, iar pensionarilor 15% ... si aplaudam :)) ... vai cat de penibili suntem ... si vorba aia ... "SA TRAITI BINE!!!"

imi pare rau ca nu gasesc un clip sa postez cum Basescu ... se uita mirat intr-o foaie si se intreaba ca boul cum am fost imprumutati cu 11 miliarde de Euro de catre FMI ... oare asta nu ar trebui impuscat??????????

Da poate sunt frustarile mele ... care ma fac sa imi iau campii ...
Dar am gasit o melodie foarte la subiect!!!
Auditie placuta! :)




Si nu este prima dovada de prostie ... dar va dau un hint pentru viitorul post!!!

"Cand am plecat de aici, v-am lasat saraci si prosti, iar cand am venit v-am gasit si mai saraci, si mai prosti! " Constantin Brancusi

No comments:

Post a Comment