Wednesday, July 28, 2010

Griffon story ...


Imi plac pasarile ... corbii si vulturii ... :)la vulturi imi place sa ii privesc sa ii urmaresc sa ii inteleg ... si imi place sa zbor ...

Vulturii sunt carnivori si ataca prada cu o viteza de 150 km/h ... si nu sunt eu cu Ticosenia mea :P ... ghearele foarte puternive ... si aparent ... nimic nu le scapa ...

Cum ataca ... roiesc in jurul prazii pana aceasta crede ca nu este observata ulterior se napustesc asupra ei sau ataca diresc in zbor ...

Acum sa va spun si povestea ...

Era un vultur ... ce isi dorea cu adevarat ceva ... s-a gandit ca ar trebui sa atace direct ... si ...nu a mers ... prada era rapida ... aparent avea experienta ... vulturul rateaza atacul ... se gandeste ... ca a gresit ... ca ceva nu a facut cum si cand trebuia ... se ridica in inaltul cerului ... ii vine sa zbiere ... se gandeste sa atace iar furibund ... dar nu ii iese ...

Trece un timp ... incepe sa invete ... se antreneaza ... si dupa un tip ataca iar ... dar da gres ... si degeaba ... vulturul nostru incepe sa dispere ... plansete ... gesturi disperate ... si nici un rezultat ...

Pana intr-un tarziu cand incepe sa roaisca desupra prazii ... din ce in ce mai aproape ... mai aproape ... ii mai ramane ... si da ... vulturul a prins prada ... o are acum ... se poate infrupta din ea ...

Vorba lui Pretty ... tot respectul pentru un asa vultur ... si parerea mea este ca merita mai mult !!!

No comments:

Post a Comment