Tuesday, March 2, 2010

... 13 ... stea ...


ciudat ... e prima oara cand raman uimit (fara aer)

Ies afara ... din posta ... ma duc sa imi cumpar ceva de baut si ceva dulce ... si chitit sa ma duc pe banca in parc ... pe drum imi trece prin cap ideea sa imi iau aparatul foto sa trag ceva cadre :)

Din fata parcului ... ma intorc spre casa ... papa prajitura acasa imi fac ghiozdanul si gata sa fac poze :D

Ajung pe "dig" ... si ma apuc de treaba ... pana in momentul cand vad cadrul "13...stea" ... raman fara aer cateva secunde ... dupa un zambet larg ... deala cum se zice la olteni de la o ureche la alta :P ... imi trece prin cap instat melodia de la Reamon - Star ... si data ...

Oricum ... da e o coincidenta ... un lucru plin de sens ... asa ca priveste :)


No comments:

Post a Comment